7 Eylül 2010 Salı

Milli güreşçiye tecavüzden 22 yıl hapis


Milli güreşçi Recep Çakır, kaçırdığı genç kızın bekaretini bozduğu iddiasıyla 22 yıl 6 ay hapis cezasına mahkum edildi.

Antalyalı milli güreşçi Recep Çakır, iki yıl önce 6 kişiyle birlikte kaçırdığı 23 yaşındaki G.C.'nin kızlığını parmakla bozduğu iddiasıyla 22 yıl 6 ay hapis cezasına mahkum edildi. Son savunmasında Gamze Özçelik'e tecavüz nedeniyle Gökhan Demirkol'un yargılandığı davayı örnek gösteren Çakır, "Ben onlar gibi şantaj için değil, evlenmek için bu işi yaptım. Beni tahliye edin, size söz, bundan sonraki ilk duruşmaya evlilik cüzdanımı getireceğim" dedi fakat cezadan kurtulamadı.İYİ HAL İNDİRİMİ YAPILMADIAntalya 2'nci Ağır Ceza Mahkemesi'nde bugün son kez hakim önüne çıkan Recep Çakır (24), mahkeme heyetine Türkiye'nin en iyi 3 güreşçisinden birisi olduğunu savunarak, "Evlilik için yaptığım bu olaydan sonra ismim ?tecavüzcü' olarak anılmaya başlandı. Türkiye Cumhuriyeti'nin pehlivanıyım. Tahliye olursam, Türk bayrağını ve Türkiye Cumhuriyeti'ni başarıyla temsil edeceğime söz veriyorum. 2 yıldır tutukluyum. Spor hayatım bitmek üzere. Geleceğim ve spor hayatım sizin elinizde" diye konuştu. Mahkeme Çakır'ı, ?cebir, tehdit, hile kullanarak kişiyi hürriyetinden yoksun kılma' ve 'nitelikli cinsel saldırı' suçlarından 22 yıl 6 ay hapis cezasına mahkum etti. Çakır'a, duruşmalardaki sert tavırları ve pişman olmadığı yönündeki beyanları dikkate alınarak iyi hal indirimi uygulanmadı. Olay sırasında Recep Çakır'a yardım ettikleri iddiasıyla yargılanan tutuklu Osman Şefik Delioğlu 15 yıl 10 ay, tutuksuz sanıklar Ercan Demir, Emin Tokgöz, Atilla Zeybek ve Mehmet Hanedan ise 5'er yıl hapis cezasına mahkum edildi. Diğer tutuksuz sanık Erhan Üstündağ ise beraat etti. PARMAĞIYLA KIZLIĞINI BOZMUŞTUDava konusu olay 2 Haziran 2008'de Antalya'nın Korkuteli ilçesinde meydana gelmişti. Hindistan'da 2007 yılında yapılan Ordulararası Askeri Olimpiyatlar'da dünya üçüncüsü olan ve Kırkpınar'da başpehlivanlık için güreşen Recep Çakır, hiç tanımadığı ancak aşık olduğu G.C. adlı genç kızı, annesi S.C. ile çarşıya çıktığı sırada ormanlık alana kaçırmış ve iddialara göre ereksiyon olmayı başaramayınca parmağı ile bekaretini bozmuştu. Olay sırasında diğer sanıklar da Çakır'a yardım etmişti. Olayın ardından aralarında Çakır'ın da bulunduğu 5 kişi tutuklanmış ve toplam 7 kişi hakkında dava açılmıştı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder