20 Şubat 2011 Pazar

'İstemeseydi Birlikte Olmazdı'

İzmir'de eşiyle zor kullanarak birlikte olduğu gerekçesiyle cezaevine konulan V.K, savunmasında 'Karım bana çok soğuk davranıyordu' dedi.
İzmir'de eşi Y.K ile zorla ilişkiye girdiği gerekçesiyle 7 yıl 4 ay hapis cezasına çarptırılan koca V.K, kendisini cezaevinde ziyaret eden avukatına haberleri okuduğunu ve bu konuda konuşmak istemediğini söyledi. Daha önce savcılıkta ve hakim huzurunda savunma veren V.K, söz konusu ifadelerinde ise, eşinin kendisine iftira attığını, cinsellik konusunda hep soğuk davrandığını ve olay günü isteyerek birlikte olduklarını öne sürdü.

Mağdure Y.K, önceki gün Yeni Asır Gazetesi'ne yaptığı açıklamada, "Ben, eş olmayı kabul ettim, eşya olmayı değil. Umarım bu ceza, bu durumu yaşatan erkeklere ders, yaşayan kadınlara da kurtuluş yolu olur" demişti. 7 yıl 4 aylık hapis cezasını çeken V.K. ise, karısı Y.K'nin şikayeti üzerine önce olayı soruşturan Cumhuriyet Savcısı'na daha sonra da Ağır Ceza Mahkemesi'nde ifade vedi. V.K, eşinin boşanabilmek için kendisine iftira attığını iddia ederek suçlamaları kabul etmedi. Savcılıkta ve mahkemede benzer ifadeler kullanan V.K, olayın olduğu gün eşiyle birlikte olma konusunda tartıştıklarını ve daha sonra da birbirlerine vurduklarını savundu.

"İlişkiye girmek konusunda karımı zorlamadım. Olay günü geç saatlerde eşimle birlikte olmak istedim. Eşim benden uzak durdu. Bunu kendime yediremedim ve tartışmaya başladık" diyen V.K, "Bu tartışma bir süre sonra birbirimize vurmaya kadar ilerledi. Ancak, daha sonra kendisinin de isteğiyle ilişkiye girdik. Kesinlikle kendisini zorlamadım. İsteyerek birlikte olduk. İstemeseydi zaten birlikte olamazdık. Eşim, boşanabilmek ve ailesini bu konuda ikna edebilmek için bana iftira atıyor" diye konuştu.

Y.K ile evliliklerinin son iki yılında sürekli tartıştıklarını öne süren V.K, şunları kaydetti: "Eşim bana soğuk davranıyor ve benimle olmak istemiyordu. Bu nedenle çıkan her tartışmanın ertesi günü eşim evi terk ediyor, aile büyüklerinin araya girmesiyle yeniden bir araya geliyorduk. Olay günü sabahı eşim yine çocuğumla birlikte evden gitmişti. Daha önceki gitmelerinde olduğu gibi eşimin, yine akrabalarının yanına gittiğini düşündüm. Birkaç gün bekledikten sonra onu aramaya başladım ancak İzmir'deki akrabalarında bulamadım. Akrabalarından, çocuğumla birlikte eşimin memleketine, ailesinin yanına gittiğini öğrendim. Ailesini telefonla arayarak sorduğumda eşimin benle barışmak istemediğini ve boşanmak istediğini öğrendim. Ben boşanmak istemediğimi söyleyince eşim benden şikayetçi oldu."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder