8 Temmuz 2010 Perşembe

kadınlar kahvehanesi

Antalya’nın Finike ilçesinde yalnızca kadınların girebildiği, sahibi ve garsonlarının da kadın olduğu “Kadınlar Kahvehanesi”açıldı.
ANTALYA - Özlem Ergün tarafından açılan ve kapısında “Erkekler giremez” yazılı “Kadınlar Kahvehanesi”, gece saat 23.00’e kadar hizmet veriyor.
Kadınların çeşitli oyunlar oynadıkları, sohbet ettikleri kahvehanenin, erkeklerin gittikleri kahvehanelere göre daha gösterişli döşenmesi dikkati çekiyor.Kahvehane işletmecisi Özlem Ergün, küçük bir ilçe olan Finike’de kadınların rahat edebilecekleri bir mekan bulunmadığını söyledi.Denizli’den Finike’ye 3 yıl önce taşındığını anlatan Ergün, şöyle konuştu: “Burası da küçük bir yer olduğu için yapacak hiçbir şey bulamadım. Kadınların böyle bir yere çok ihtiyacı olduğunu hissettim. Uzun zamandır zaten böyle bir yer açmayı düşünüyordum ve burayı faaliyete geçirdim. Kadınlar, mekana yoğun ilgi gösterdi. Kahvehanenin açılmasından memnun oldular. Kadınlar için bir şeyler yaptığım için çok mutluyum.” Selma Ulutaş adlı kadında uzun süre önce kendisinin de kadınlara yönelik bir kahvehane açma fikri olduğunu belirterek, “2 yıl önce böyle bir düşüncem oldu, ama cesaret bulamadım. Özlem Hanım’ı takdir ediyorum” diye konuştu.Güzellik uzmanı Emel Ergün ise kadınlar kahvehanesini “stres atılan yer” olarak nitelendirerek, “Huzuru, mutluluğu, rahatlığı her şeyi burada buluyorum. Okey oynuyoruz. İş yorgunluğumu atıyorum, rahatlıyorum” dedi.Kahvehanenin üst katında evi bulunan Huriye Acur ise “Bu kahvehane çok iyi oldu. Boş zamanımda buraya gelerek çay ya da kahvemi içiyorum. Bu arada stres atmış oluyorum. Burada dinlendikten sonra evimdeki işlerimle ilgileniyorum. Kahvehanenin üst katında oturduğum için sık sık buraya uğruyorum” diye konuştu.Hemşire Yeliz Yapan, böyle bir mekanın hizmete girmesinden mutlu olduğunu, arada bir burada dinlendiğini belirtti.Hamide Ulutaş da fırsat buldukça kahvehaneye gittiğini ifade ederek, “Kızımla geliyorum. Stres atıyorum. Gayet memnunum” dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder